Team Fortress 2’de Gordan Freeman hatası düzeltildi

Oyuncular, özellikle de kullanıcıların kendi belirledikleri bir arayüz nedeniyle yaşanan bir sorunla karşılaştı. Bazı 64-bit kullanıcılar, Half-Life 2‘den elementler taşıyan özel bir HUD kullanıyordu. Bu HUD, oyuncunun Half-Life 2’nin kahramanı Gordan Freeman olduğunu varsayıyordu. Tabii ki bu, Half-Life 2’ye ait bir öge olduğundan mantıklı bir beklenti ancak Freeman, Team Fortress 2’de yer almadığı için oyun bu durumda çöküyordu.

Team Fortress 2 için yayınlanan yeni bir yama ile bu sorun artık giderildi. Yama notlarında, “64-bit’te bazı özel HUD’ların Half-Life 2 HUD öğelerini kullanması sonucu ortaya çıkan ve oyuncunun Gordan Freeman olduğunu varsayan bir çökme sorunu düzeltildi” ifadeleri yer aldı. Görünüşe göre Team Fortress 2, oyuncunun Half-Life 2 HUD’ını kullanacağını ve bu oyuncunun Freeman olacağını varsayarak hata yapmış. Ancak geliştiricilerin bu bakış açısını anlamamak elde değil.

Bir Twitter kullanıcısı bu durumu, “Yanlış kalede doğru takım, dünyadaki tüm farkı yaratabilir,” sözleriyle yorumladı. Diğer bir kullanıcı, “Bu, Sniper’ın silahını yemeye çalıştığı zaman oyunun çöktüğü hatadan bu yana gördüğüm en komik hata düzeltmesi,” derken bir başkası, “Bilmem, bence Mühendisin kurşun geçirmez kasığı da listeye girebilir,” şeklinde ekledi. Bu uzun soluklu atıcı oyununda neler oluyor anlamak güç.

Yine de, hafta başında yapılan yama, özel Half-Life 2 HUD‘ını kullanmayan pek çok oyuncu için performansı artırdı. Oyuncular, çoğu durumda kare hızlarının ikiye katlandığını ve bazılarının 300’ün üzerinde bir kare hızına ulaştığını bildiriyor. Yıllardır önemli bir güncelleme almayan bir oyun için gerçekten etkileyici bir iş çıkartılmış.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir