Netanyahu’nun Trump ile Görüşmesi Sonrası Tedirginlik Hüküm Sürediyor
22 Mayıs 2026 tarihinde yayınlanan Axios haberine göre, eski ABD Başkanı Donald Trump, İsrail Başbakanı Benjamin Netanyahu ile yaptığı telefon görüşmesinde, İran’ın nükleer programı ve Hürmüz Boğazı’nın yeniden açılması konularında bir niyet mektubu üzerinde çalıştığını açıkladı. Trump, bu niyet mektubunun hem ABD hem de İran tarafından imzalanacağını ve 30 günlük bir müzakere sürecinin başlatılacağını belirtti. Görüşme sonrası, iki İsrailli kaynak, Netanyahu ve Trump arasında izlenecek strateji konusunda fikir ayrılıkları olduğunu bildirdi. ABD kaynakları ise Netanyahu'nun görüşmeden sonra paniğe kapıldığını ifade etti. Trump, Connecticut eyaletinde katıldığı bir mezuniyet töreninden Washington’a dönüş yolundaki havalimanında gazetecilere yaptığı açıklamada, olası bir anlaşmanın çok sayıda…

