İTO Başkanı Avdagiç’ten Asgari Ücret Üzerine Önemli Değerlendirmeler
Yüksek enflasyon ve artan yaşam maliyetleri asgari ücretlilerin mali durumunu zorlaştırırken, ekonomi yönetimi ve iş dünyası sıkılaşma politikalarında bir araya gelmiş durumda. İstanbul Ticaret Odası (İTO) Başkanı Şekip Avdagiç, asgari ücret konusundaki durumu değerlendirdi. Avdagiç, gazetecilerin ara zam beklentileriyle ilgili sorularını yanıtlayarak, mevcut asgari ücret düzenlemesinin yılda bir kez yapılması gerektiğini belirtti. “Asgari ücret yılda bir kere düzenleniyor. Mevcut süreçte bir değişiklik yapılması makul olmaz” diyerek, ara zam taleplerine kapıyı kapattı. Hükümetin de iş dünyasıyla aynı görüşte olduğu gözlemleniyor. Daha önce bayram ikramiyeleriyle ilgili talepleri, küresel jeopolitik riskler gibi nedenlerle geri çevrilen iktidar, asgari ücrette de benzer bir "bekle-gör" yaklaşımını…



