Tatil bitti: Büyük İstanbul Otogarı’nda yoğunluk

9 günlük Kurban Bayramı tatilini memleketlerinde geçirenler İstanbul’a dönüyor. Sabah saatlerinde tatilin son gününde, Büyük İstanbul Otogarı’nda dönüş yoğunluğu oluştu.

Gelen yolcu peronlarındaki hareketlilik, giden yolcu peronlarında da yaşandı. Bayram tatilinde İstanbul’un sakinliğini fırsat bilerek tatili burada geçirenler de memleketlerine dönmek üzere otogara geldi.

‘ÇOK YOĞUN OLDUĞU İÇİN OTELE GİTMEK ZORUNDA KALDIM’

DHA’nın haberine göre Ağrı Doğubayazıt’tan geldiğini ve İstanbul’a gelirken trafik sıkıntısı yaşamadığını belirten Yadigar Şancı, “Doğubayazıt’tan İstanbul’a gelecektim, araba bulamadım, araçların hepsi dolu. Çok yoğun olduğu için otele gitmek zorunda kaldım. Bir gün otelde kaldım ertesi gün ilave servis çıkardılar, öyle gelebildik. Arabalar çok yoğun, yollarda bir şey yok baya sakindi. İstanbul girişinde de yoğunluk yok” diye konuştu.

‘YOLLAR SAKİN OLMASA OTOBÜSE YETİŞEMEZDİM’

Bulgaristan’a yolculuk yapacak olan Müjgan Norman, yolların sakin olması sebebiyle otobüse yetişebildiğini vurgulayarak, “Ben Bursa’dan geliyorum, Filibe’ye gidiyoruz. Ben vatandaşlık aldım şimdi de kızım alacak. Gidip geliyoruz orada akrabalarımız var. Onları ziyaret edeceğiz, hem de yiyecek götürüyoruz, elimizde ne varsa hep birlikte yiyoruz. Bursa’dan otobüsle geldik. Çok güzeldi, yetişebildik. Çok sakindi yollar. Bugün sakin olmasaydı gelemeyecektim otobüse yetişemeyecektim” dedi.

Deniz Yıldırım, İstanbul’un keyfini çıkarmak için bayram tatilini burada değerlendirdiğini belirterek “Bayram tatiline geldim İstanbul’a, şimdi Sofya’ya dönüyorum okula. Orada okuyorum, hazır İstanbul boşken tadını çıkaralım dedik. Şimdi malum bayramın son günü. Dönüş vakti geldi, okula, sınavlara. İstanbul boşken güzeldi, keyfini çıkardık. Yollar bomboştu o yüzden güzel ve sakindi” ifadelerini kullandı.