Meşher’den 500 Yıllık Seyahatlere Dair Yeni Sergi
Meşher, 500 yıllık bir zaman diliminde gerçekleşen yolculukları gözler önüne seren yeni sergisini sanatseverlerin beğenisine sundu. Bu sergi, gezginler, devlet adamları, elçiler, din adamları ve bu topraklara bir şekilde uğramış bireylerin ilginç hikayelerini içeriyor. Koç Topluluğu'nun 100. yılı etkinlikleri kapsamında açılan sergi, Sadberk Hanım Müzesi tarafından hazırlandı ve topluluğun bir asrı devirdiği süreçteki insani değerleri yansıtmayı amaçlıyor. Sergi, seyahat kavramını sadece bir yer değiştirme olarak değil, aynı zamanda bilinçli bir seçme ve kayıt süreci olarak değerlendiriyor. Seyahatnamelerin yanı sıra, dönemin ruhunu yansıtan tablolar ve Osmanlı coğrafyasına ait çeşitli objeler de sergide yer alıyor. Serginin küratörlüğünü Sadberk Hanım Müzesi'nden M. Merve…


