Bilal Erdoğan’dan EYT Eleştirisi: “45 Yaşında Emekli Olmak Nedir?”
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın oğlu Bilal Erdoğan, babasının imzaladığı Emeklilikte Yaşa Takılanlar (EYT) düzenlemesini sert bir dille eleştirdi. Erdoğan, EYT kapsamında emekli olan bireylerin geçim aylığı istemesini sorgulayarak, “45 yaşında emekli olan birinin devletten geçinebileceği kadar maaş talep etmesi nasıl mümkün oluyor? Bunu nasıl kabul edebiliyorlar?” ifadelerini kullandı. Konuşmasında Batı ülkelerindeki emeklilik sistemine de atıfta bulunan Bilal Erdoğan, bu sistemlerin daha fazla çalışma disiplini gerektirdiğini vurguladı. "Yurt dışında birçok kişi 60-65 yaşında çalışmaya devam ederken, 70 yaşındaki biri bile Amerika'da masalara servis yapıyor. Bizde ise 45 yaşında 'devlet bana geçim aylığı versin' deniliyor" şeklinde konuştu. Erdoğan, Türk toplumundaki en büyük…




