ABD, İsrail-Lübnan Ateşkesini 45 Gün Süreyle Uzattı
Son dakika gelişmesi… ABD Dışişleri Bakanlığı, İsrail ve Lübnan arasında mevcut olan ateşkesin 45 gün daha uzatıldığını resmi olarak duyurdu. Bu önemli anlaşmanın, iki ülke arasındaki gerginliğin azaltılması ve kalıcı bir barış ortamının sağlanması amacıyla yapıldığı belirtiliyor. Dışişleri Bakanlığı, tarafların bu uzatmayı kabul ettiklerini ifade etti. Konuyla ilgili daha fazla detayın yakında paylaşılması bekleniyor. Yusuf Arslan 15 Mayıs 2026 1 dakika okuma Yorumlarınızı bizimle paylaşmayı unutmayın! E-posta adresiniz gizli kalacaktır. Gerekli alanlar * ile belirtilmiştir.



