Astor Enerji, Rekabet Kurumu’na 254 Milyon Lira Ceza Ödedi
Türkiye'nin önde gelen enerji şirketlerinden Astor Enerji (ASTOR), Rekabet Kurumu tarafından gerçekleştirilen soruşturma sonucunda uygulanan idari para cezasını ödedi. 4054 sayılı Kanun'un ihlali sebebiyle kesilen ceza, yasal haklarını saklı tutarak ve peşin ödeme fırsatından yararlanarak hazineye aktarıldı. Rekabet Kurumu’nun Mart 2025’te aldığı karar doğrultusunda, Astor Enerji'nin 2023 yılı gayrisafi gelirleri üzerinden yüzde 2,2874 oranında bir ceza uygulanması öngörülmüştü. Toplamda 339 milyon 807 bin 744 TL olarak belirlenen ceza tutarı için şirket, Kabahatler Kanunu’nun sunduğu avantajları kullanarak indirim talep etti. Şirket, Kamuyu Aydınlatma Platformu (KAP) aracılığıyla yaptığı açıklamada, peşin ödeme indirimi ile bu tutarın 254 milyon 855 bin 808 TL’ye çekildiğini…



