Bakan Göktaş, Gençlerle 19 Mayıs Bayramı’nda Bir Araya Geldi
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Mahinur Özdemir Göktaş, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında devlet himayesindeki genç sporcular ve Ankara'da bakım altında bulunan çocuklarla bir araya geldi. Tarım ve Orman Bakanlığı'nın Milli Botanik Bahçesi'nde düzenlenen etkinlikte, gençlerin bayram coşkusunu paylaşarak başarılarını kutladı. Bakan Göktaş, gençlerle geleceğe dair hedeflerini konuştu ve onlara kendi ilkelerine sahip çıkma konusunda tavsiyelerde bulundu. Göktaş, “Hepiniz bizleri gururlandırıyorsunuz. Size önerim, her zaman kendi ilkenize ve duruşunuza sahip çıkmanızdır. Zorluklar karşısında sabırlı olmak, üstesinden gelmenizi sağlayacaktır. Unutmayın ki sosyal medya hayatın sadece bir kesitini sunuyor; gerçek mutluluk orada değil. Kendiniz olun ve değerlerinizi koruyun,”…


