Cumhurbaşkanı Erdoğan: Gençlerle Geleceği Birlikte İnşa Edeceğiz
(ANKARA) – Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında bir araya geldiği gençlere, “Türkiye Yüzyılı hedeflerimize ulaşmak için gençlerimizle el ele, omuz omuza ilerlemeyi sürdüreceğiz" şeklinde konuştu. Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Millet Kütüphanesi'nde düzenlenen etkinlikte, gençlerden gelen soruları yanıtlayarak, gençlik, spor, sosyal medya ve “Terörsüz Türkiye” süreci hakkında görüşlerini paylaştı. Erdoğan, gençlerin Türkiye'nin geleceğini şekillendiren neslin temsilcileri olduğunu belirterek, "Bizim en büyük amacımız, yaşadığımız zorlukları sizlerin yaşamaması, çektiğimiz sıkıntıları sizin çekmemenizdir" dedi. 19 Mayıs 1919'da Milli Mücadele'nin ilk adımının atıldığını hatırlatan Cumhurbaşkanı, terörle mücadele sürecine değinerek, “Terörsüz Türkiye hedefi doğrultusunda, ülkemizi yarım asırlık belalardan kurtarmaya ve…



