Bilecik’te Gazapizm Konseri ile 19 Mayıs Coşkusu Zirveye Ulaştı
Bilecik Belediyesi, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında Cumhuriyet Meydanı’nda muhteşem bir Gazapizm konseri organize etti. Binlerce genç, bayram coşkusunu hep birlikte yaşamak için meydanı doldurdu. Konseri, CHP Bilecik Milletvekili Yaşar Tüzün, Belediye Başkanı Melek Mızrak Subaşı ve diğer belediye ile il genel meclis üyeleri de ilgiyle izledi. 19 Mayıs Bayramı’nın coşkusunun zirveye ulaştığı bu etkinlikte, konserin sonunda Belediye Başkanı Melek Mızrak Subaşı ve Milletvekili Yaşar Tüzün, Gazapizm'in sahne performansını sergileyen Anıl Murat Acar ve ekibine çiçek takdim ederek, üzerine Atatürk görseli işlenmiş Bilecik seramiği hediye etti. Konser sonrasında gençlere hitap eden Başkan Subaşı, "Bugün o…

