Şavşat’ta Yüksek Fiyatlar Yurttaşları Zorluyor: “Otelde Kalıyorum, Yarı Tok Geziyorum”
Kurban Bayramı'na yaklaşırken Şavşat'ta beklenen bayram coşkusu, pazarlara ve çarşılara yansımazken, yerel halk geçim sıkıntısı çekiyor. Emekliler, yeterli gelir elde edememekten ve kurban kesememekten şikayetçi. Pazar esnafı ise satışların durma noktasına geldiğini belirtiyor. Emekli Ahmet Şeker, ANKA Haber Ajansı'na yaptığı açıklamada, 40 yıldır kurban kesemediğini ifade ederek, “Bu şartlarda kurban kesmek mümkün mü? Emeklilerin durumu içler acısı. Emekli maaşları yetmiyor. Otelde kalmak zorunda kalıyorum, iki günde bir yemek yiyebiliyorum. Kışın burada kalıyorum, yazın köye gidiyorum. Bir öğün yemeğin fiyatı 300 lira. Yarı tok yaşayıp gidiyoruz” dedi. Başka bir emekli de, “Hayat artık yaşanmaz hale geldi. O kadar zorlanıyoruz ki… Emekli…



