‘HAYAT 112 Acil’ Uygulaması Tanıtıldı: Görüntülü İhbar Dönemi Başlıyor
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Gölbaşı’ndaki Vilayetler Evi’nde medya ile bir araya gelerek yeni mobil uygulama "HAYAT 112 Acil"i tanıttı. Bakan Çiftçi, uygulamanın, vatandaşların ihbarlarını tek bir platformda toplayarak dijital ortamda sağlam bir iletişim imkanı sunacağını belirtti. “Artık vatandaşlarımız, sesli veya görüntülü 10 saniyelik videolarla ihbarda bulunabilecek. Uygulama bugün itibarıyla aktif hale geliyor ve tamamen kendi imkanlarımızla geliştirildi. Hem Android hem de iOS sistemlerinde kullanılabilecek. e-Devlet üzerinden erişim sağlayarak dijital dilekçe niteliği taşıyacak” şeklinde konuştu. Bakan Çiftçi, bu uygulamanın en önemli amacının, vatandaşların devletle hızlı bir şekilde iletişim kurabilmesini sağlamak olduğunu vurgulayarak, “112’yi artık sadece sesli telefon hattı olarak değil, fotoğraf…



