Açlık Greviyle Mücadele Eden Madenciden Sert Tepki: “Ellerim Kırılsaydı da Oy Vermeseydim”
Ankara'da haklarını talep etmek için açlık grevine başlayan madencilerden ikisi sağlık sorunları nedeniyle hastaneye kaldırıldı. Barışçıl bir protesto gerçekleştirdiklerini vurgulayan madenciler, Enerji Bakanlığı ile iletişim kurmakta güçlük çekiyor. Bakanlığa giden yollar, polis ablukası altında. **5 GÜNDÜRLÜK AÇLIK GREVİ** Ankara'da hakları için mücadele eden madencilerin açlık grevi, 5. gününe girdi. Bu süre zarfında 3 madenci hastaneye kaldırılarak sağlık kontrolü altında tutuldu. İktidarın maden şirketleriyle ilgili herhangi bir adım atmaması, işçilerin sağlık durumunu endişe verici bir hale getirdi. Ayrıca, işçilerin taleplerine ilişkin hükümetten hiçbir açıklama yapılmadı. Açlık grevindeki madenciler, görmezden gelinmeye ve polis tarafından engellenmeye devam ediyor. Bağımsız Maden-İş sendikasının sosyal medya…



